Hiç korkmayın ama 2 koltuk almanız lazım bebeğinizin rahatı için benim kızım 3 yaşındayken dedesi vefat etti köye defnetmeye karar verdiler o zamana kadr da asla uzun yolculuk yapmamıştı kızım ki günü birlik gittik defnettik geri bindik geldik 10 saat gidiş 10 saat dönüşdü uyudu hiç giki çıkmadı