efeannesiii Kızlar gecenki indirimi kaçırdım.Yarin gidicek olan varmı gitmelimiyim acaba fiyatları tam bilmiyorum normal zamandaki.Gercekten indirim varmı acaba
myarenb efeannesiii geçen sefer gerçekten inmişti bu seferde inmiş etiketler değişmeye başlamış gelen görsellerde kirpik kıvırıcı 15 tl, yüz maskeleri 5 tl mesela biz arkadasımla sabah 8:50de kapısındayız insallah 😂
Kadifemsii efeannesiii ben ilgilenmiyorum kardeşim şimdi indirimlere bakıyor sabah 8 de gidicem diyor 😂😬
alpsmother_ efeannesiii canımdan olmaya niyetim yok valla😂 geçenki izdihamın paylaşımları geziyor daha instagramda zaten üşenmeyip kalkıp gidene kadar raflar boşalır
BellatrixLestrange Geçen sefer gittim cidden efsane indirim ama çok aşırı bir kalabalık vardı ve 3 saatte anca kasaya ulaşabildim. Cocukla olacak iş değil geçen sefer annem bakti bu sefer gözüm yemiyor çünkü nasil oluyor bilmiyorum hemen iyi serumlar vs bitiyor
Lilybaby efeannesiii gratise özel markalar yazıyordu sadece beaulis benri eklips bee beauty gibi markalarda olacak sanıyorum. Uygulamada bi sepet oluşturdum bakalım alabilicez mi😂
kirikkalp efeannesiii kız belki bizde ünlü oluruz geçen indirim de kızın biri kavga edip ünlü oldu 😂😂 Sıccın dizisin de oynayacakmış 1milyon karşılığın da 🤦🏻♀️😂😂😂 Üstüne üstelik gratis buna hediye paketi yollamış ülkemizin gelişmişlik seviyesi 🥲
Gul-42 efeannesiii neler alıyorsunuz sadece merak valla yanı ben genelde trendyoldan alıyorum oda arada
Yesillimon efeannesiii İndirim olsa ne olacak rezillikten başka bişey değil ya çokta mühim şeyler satmiyorlar hınca hınc kalabalığa girmeye değmez
Gokce_17 Ben indirimdeki ürünlerin içeriğinin değiştirildiğini düşünüyorum önceki indirimden maybelline maskara almıştım dün sürdüm sabah gözlerim enfeksiyonlu balon gibi uyandım etkisi var mı bilmiyorum ama öyle düşünüyorum