Sumeyyeozenturk Normal doğumla doğum yaptim bebegimin kaninda enfeksiyon çıktı 2.3 tedavi sonrasi ertesi gün 2.9 a yukseldi başına gelen varmi neler yaşadınız hangi süreçlerden geçtiniz.