kızlar ya önceden asla yoktu şu 2 senedir az bişeye canımı sıksam stres yapsam üzülsem hemen yüzümde resmen döküntüler oluyo ve kaşınıyoda aşırı rahatsız edici bir kaç güne kendiliğinden geçiyor yaşayan varmı bu durumu boynuma doğruda yayılıyo sıkıldım artk bu durumdan çok kötü oluyo cildim