ben bilmeden vermiştim iki ölçek. farkettiğim an başımdan aşağı kaynar sular döküldü. internette pek hoş hikayeler yok maalesef, tedbiri elden bırakmayın bence. civarda nöbetçi eczane varsa temin edin. sonuçta kutu üzerinde de direkt yazılıyor tüketmeyin diye.