ipekk05 kedinizin aşıları tam olduguna göre korkmayin. Sinek yüzünden olmuştur. Antibiyotik ne için verdi ki doktor? Enfeksiyon kapmamis,herhangi bir iltihap durumu da yok anlaşılan. Yarayı steril bir bezle günlük olarak antiseptik bir solüsyonla temizleyin. Şişlik için de buz kompresi yapabilirsiniz. Çok sürmez bir kaç güne iyileşir merak etmeyin.