elat Bende gaz sancısı var doğum yapalı 1 gün oldu oda bebeğime geçiyor hiç durmuyor ne yapmalıyım bilgisi olan yazabilir mi
suheyla92 elat sizin gazinin bebege gecmez bu bir 1 gunluk bebekte gaz sancisi olmaz bunda 2. Yaklaşık 10 gün gaz sancilari olmaz bebeklerin. %90 ac oldukları için aglarlar. Mama verin doyurun ilk gunler sut yeterince gelmemesi cok normal iki hafta kadar mamayla besleyin. Sizinki de bir iki gune kendi kendine cikacak bu surecte ilac isteyin duphalac falan veriyorlar rahatlarsiniz. Hastanedesiniz değil mi?
QueenMom__ elat ilk 15 gün gaz sancısı olmaz, bol bol emzirin bırakın memede uyusun. Açlık etkiliyor birde yeni dünyaya geldi kokunuzu sizi arıyordur. 🙌
Bedosedo Süt için uyanmasına yakın bisiklet hareketleri yağın ve karnıma doğru ayağını bastırın biz böyle yaptığımızda inanılmaz gaz çıkıyordu şimdi yeğenimde denedik onda da işe yaradı, gaz damlası önerisi isterseniz de sap sımplex
marbling1 Sizin gaziniz bebege gecmez sizde gaz sancisi varsa nurse Harveys momma surup doktorunuza danisarak kullanabilirsiniz bsn sezeryan sonrasi bu surupla rahatladim. Bebeğinizi bol bol emzirin 1 gunluk bebekte gaz sancisi olmaz