mrsfly Kızlar yarın 9 aylık oluyoruz bugüne kadar ilk 4 ay kolik reflü sonra 4. Ay atağı yok diş sancıları 6. Ayda bi sapıttı 8. Ay atağı derken bugüne geldik. 9. Ayda durumlar nasıl tünelin sonunda ışık var mı?😂
2kiz mrsfly aslında diş ağrıları olmasa algılarının daha çok acildigi ve cee gibi oyunlardan daha çok keyif aldığınız bı doneme giriyorsunuz ama iste dis malesef 2 yasina kadar çocukta huzursuzluk yapıyor ama bol bol oyunlar oynayın anlamaz demeyin çünkü anliyorlar
Endoplasmic_reticulum_ 4.ay ataginin şokunu hala atlatamamis bir anne olarak yarın 8.aya giriyorken bu ayda da atak olduğunu öğrenen ben nerelere kaçsam acaba? 😂😂😂
mrsfly Endoplasmic_reticulum_ atağın ağababası var kuzum 🥹 inşallah kolay atlatırsınız biz bu ay hem atak, hem 6. Hastalık hemde diş çıkardık. Kafamda huniyle geziyorum
Busegr mrsfly 4. Ay atağı kadar şiddetli bir atak biz henüz yaşamadık ama onun rahatlığıyla gelebilirsiniz 😂
Endoplasmic_reticulum_ mrsfly alt disleri cikti ama ustten de geliyor simdi , hastalık deme nolur çok korkuyorum, inan yokolasim geldi şu an 😂😂😂
kpkpkp Bence dokuz ay iyi geldi bize .on gun oldu doldurali.agular ,babildamalar başladı ki cok keyifli .uykular daha ağır gibi diş dönemi dışında .ben sevdim 😁
mrsfly nurozge oturuyor ama yürümek ayaklanıyor ama gidemiyor tabi 😅bencede bi Yürüse sanki daha rahatlayacağım
nurozge mrsfly benim bebegimde 5 ay ağladı ne gecem ne gündüzüm vardı yürüyünce düzeldi ama şimdide düşecek diye sürekli arkasından koşuyoruz istediği olmazda bağıra bağıra agliyor dişi çıkacağı zaman geceler kötü geçiyor
mrsfly nurozge evet gece 15 dk ya bir memeye geliyor bazen gündüz uykusunda da öyle bizimki ağlamıyor çığlık atıyor istediği olmaynca daha şimdiden parmağında oynatıyor 🤣
Busraata33 mrsfly kim demiş bunu eğer rahatlayan varsa bana ulaşsın sırrı nedir,açıkçası bebeğinizin yapısına bağlı huysuzsa hep huysuz devam ediyor benimki öyle😂9aylık olan biraz daha uysal inşallah hep böyle olur