Cigdem61
Doktor demişti ki 3 saatte bir besle
Gece son beslemen 23:00 de olsun
Doydugunda biberon dibinde 5ml 10 ml
Bırakır
Diyelim ki rutinde 60 ml içiyor ve hepsini bitiriyor o zaman 90 ver 90 verdıgınde dibinde bırakıyorsa doymuştur.
Ama 6 ay ekgıda için doyum süreci değil sadece tadım yaptırman yeterli
Yani örnek; günde bir çay kasıgı ya da tatlı kasıgı yoğurt tattırman yeterli