Öncelikle herkese merhaba. Bende iki çocuk annesi olarak deneyimlerimi paylaşmak istedim. oğlum 6 ayken annem sağolsun tuvalet eğitimi verdi üç dört güne alıştırmış oldu inanılmaz rahat etdim ve altı ayından sonra asla bez bağlamadık hep yarım saatde bir çişi için tuvalete götürdük ve sonra çişi gelince kendisi mızlamaya başlardı öyle anlardık. Şimdide kızım 7 ayında onuda aynı şekilde altı ayından alıştırdım artık oda abisi gibi çişi kakası gelince rahatsız oluyor ondan anlıyorum. Erken başlarsanız bence daha kolay olacak.yeni başlayanlarda sabırlı olsun sadece bir kaç gün saate bakarak tuvalete götürün. He bide benin bebeklerimde çişe alıştırmamda en büyük bir püf nokta var oda çişini yaptırırken uzun uzadı çişşşş çişşşş çişşşş sesli söylemek. Bunu annem öyretdi ablamla bize, bizde bebeklerimize. Bebekler bu şesi duyunca psikolojik çişini yapıyor. Tüm annelere ve çocuklara sağlıklı günler dilerim