Kızlar bebeğim 15 günlük, anne sütü ile besliyorum ancak gün içerisinde çok fazla ağladığında ya da ellerini sürekli ağzına götürdüğünde veya ellerini yumruk yaptığında aç olduğunu düşündüğüm için mama da veriyorum. Günde 2 3 kere. Bazen mamayı alıyor bazen almıyor. Mama içtiğinde sakinleşiyor ve uyuyor. Sütüm yetmiyor olabilir mi? Mamayı düzene koymalı mıyım yoksa yine bu düzen de devam mı etmeliyim sizler de durum nedir?