Kıslarrr juno kullandık 4 ay. Büyüdüğü için sığmadı tabii. Reflü bebeği olduğu için 4.ayda büyük bir yatak alayım dedim bu markayı aldım internetten. Ama o da aynı boyutmuş 🙄🙄🤣 yani boşa almış olmuş üşendim o ara geri iade etmedim elimde kaldı hiç kullanılmadı almak isteyen var mı??