incim01 Kızlar emiyor yatıyor geri hemen kalkıyor sürekli ağlıyor böyle değildi bugün böyle oldu gazı da yok
Uykusuz-annee incim01 ya doymuyordur yada fazla mama verdiyseniz hazımsızlık yapıyordur yada gazı vardır 3 secenek
barlassko incim01 bugün benim bebeğimde öyleydi gazı varmış üstten çıkardı alttan da çıkardı çok şükür gaz damlası falan varsa kullanabilirsiniz
Nonames05 incim01 mama gaz yapar mamayı değiştrmeyi deneyin birde mutlaka probiyotik ve gaz damlası na başlayın
heygorl Sizin kokunuzu istediği için de sürekli emmek ister bu da bir seçenek. En güvenli yer memenizdir. Gazı olduğunda ve sizi istediğinde hep meme isteyecektir bol bol emzirin koklayın öpün
Themom_ incim01 Doymadığı için uyuyamıyordur benim bebeğimde öyleydi mama takviyesine basladığımda önce emzirip gazını çıkartıyordum uyuyamıyordu kıvranıyordu uykusu oluyordu huysuzlanıyordu 20-30 cc mama içip o sekilde uykuya geçiyordu
incim01 Kaşıkla mama vermeye çalışıyorum ememediği için sinirleniyor biberonla verince daha iyi doyup uyuyor ama memeyi zor tutuyor bu seferde
Mrvklc97 incim01 benim kızım da çok ağlardı, gazdan eminseniz sıcaktan olabilir üstünü azaltmayı deneyin bir de