Rujbinmayda bende bebeğim doğduğunda ilk haftalar aynı durumu yaşadım. O çekme hareketine memeyi gagalamak deniyormuş. Süt indirmeye çalışıyor. Bir süre sonra azalacak merak etmeyin. Emzirme danışmanlarının paylaşımlarında var normal bir süreç olduğunu söylüyorlar. Mama takviyesine gerek duymadık kilosu iyi olduğu için yinede siz bilirsiniz tabiki. Öyle yaptığı zamanlar pozisyon değişikliği yaptım, kalktım dolaştım. Sonra tekrar alıyor. Bir de her gün bir bardak rezene çayı içtim.