Mert-karan Kızlar oğlumun ayak serçe parmağı içe doğru böyle normal mi benm mi tek dikkatmi çekti anlamadım
Eyllebr Mert-karan benım kızımında aynı çok takıntı ettim hatta ama baktım babasının babaannesının ayagıda öyle arkadaşının olgununda öyle
Mrvsmt2502 Mert-karan sizin ya da eşinizinki nasıl? Benim kızımın sondan bi önceki yamuk babasınınkide öyle
Marianne Arzuturhan biraz farklı duruyor. Doktor’a sordunuz mu? Bir de oğlunuz ayağını içe mi basıyor yoksa fotoğraf öyle mi çekildi?
Mert-karan Eyllebr bzde kmse öyle mi bilmyorm benmki de çok hafif bakıor ama bnun ki baya içe dönük doktora götrdgm zamn göstrcm
Marianne Arzuturhan düz tavan tedavi ediliyor, omurga gelişimini ters etkiler. https://www.novokrinitskii.com/blog/valgus-stop-u-rebenka#popup:12oshibok Bu makale yabancı dilde, translate programı kullanarak Türkçeye çevirip okuya bilirsiniz. Ortopediye gitmekte fayda var bence.
Mert-karan Uykusuzhergeceeee 2 yaşında götrmyi düşnyorm bizmkler norml felan diyorlar sen abartyosn diyorlar ama bana göre norml değil
Uykusuzhergeceeee Mert-karan geç olmadan gidin gösterin dinlemeyin. En azından bir şey varsa erken tedavi olur😊
Mert-karan Mrvsmt2502 benmki düzgn o ladar değil eğri ama çok az babasnınkine de bakmadm ama babanesninki eğri