mom_of_two Off kızlar bu atak midir nedir napicami bilmiyorum simdiye kadar mis gibi kendiliginden uyuyan bebegim artik cok zorlaniyor ve emerek uyumak istiyor alışacak diyede cok korkuyorum 😧 bu atak ile nasıl başa çıkacam nezaman gececek ya
bireslemannesi Bizdede 1 aydır durum böyle 5 aylık olduk yavaş yavaş geçiyor emzirdikten sonra memenizden ayırın beşiğine bırakın elinizden geldiğince emip uyuduktan sonra kendinizden ayırın alışıyor ve siz rahat yatamazsınız