Merhaba, 2,5 yaşında oğlumun dişler aşırı derecede sarardı, bana dişini fırçalatmıyodu, normal yemek yediği için sanırım ön dişleri sigara içenler gibi sarardı. Yavas yavas bana da fırçalatmaya başladı ama sararma yok olmuyor. Bu durumu yaşayıp çözen oldu mu aranızda. Tavsiye verirseniz çok sevinirim. Her güldüğünde üzülüyorum görüntüye.