Kızlar bebeğim hep dümdüz yatardı. Dün ve bu akşam yan tarafına dönerek yatmayı öğrenmiş öyle yatıyor çok mutlu oldum. Ama böyle yatması sakıncalı mı. Düz kafa yastığını kaldırdım şimdi tehlikeli olur diye zaten kafasını yana atıp yastıkta yatmıyor ama Düz kafa sendromu olmaması için ne yapacağız şimdi