Gidemiyoruz ya tatile gidemiyoruz şu hayatta 1 hafta tatil yapabilmek ne büyük lüksmüş her şey o kadar pahalı ki sene başından beri kenara attık sonra tatsız şeyler oldu birazını kullandık derken hesap kitap yaptık gitsek bile bizi çok zorlayacak kafayı yiyeceğim ya 3 senedir dinlendiğimi hatırlamıyorum gebeliğimi öğrendiğimde yolculuk yasaktı sonra kızım daha çok küçük dedik gitmedik şimdi fiyatlar o kadar uçmuş ki maddi durumdan dolayı gidemiyoruz ya İzmit’te bile 4 gün bungalov bakalım dedik 40 45den başlıyor yeme içme hariç şaka gibi yaa ben de kendime şişme havuz alıcam artık kızımla oynar dururum napayım😂