gunes88 ben o dönem memnundum ama sonra randevu oluşturunca gelmeyenler oldu çağrı merkezine ulaşamadık çünkü meğer çağrı merkezinde çalışan yokmuş orda çalışan yazılımcı arkadaşım vardı onun sayesinde öğrenmiştim uygulamayı böyle böyle gelmedi bize çağrı merkezi açmıyor dediğimde bize de aylardır para ödemiyorlar biz de işe gitmiyoruz demişti ama dediğim 2 sene önce belki toplamıştırlar geri