roenna1 Kızlar bugün bankadan kredi çektik peşinat olarak 210.000 vereceğiz gerisini senetle alacağız galeriden. Araba toplam 820.000 , bu işe girerken baya araştırdık ama yine de burda da sormak istedim duyan bilen yaşayan var mıdır güvenilir midir vs diye
Birhaziranhikayesi roenna1 aylık geliriniz 120 binse neden böyle bir sistemle araba satın aldınız bana mantıklı gelmedi
ey25eb25en roenna1 Hayırlı olsun Rabbim kaza bela göstermesin inşallah 🌸 bu ara da 2sini birden mü ödeyeceksiniz her ay nasıl oldemeyi düşünüyorsunuz
roenna1 ey25eb25en aylık gelirimiz 120 civarı ödemeyi ayarladık da bu sistem güvenilir mi onu çok merak ettim
Birhaziranhikayesi roenna1 soru sormuşsunuz güvenilir midir diye ben de mantıklı bulmadığımı ifade ettim, sizinle aynı fikirde olmayanlardan rahatsız olacaksanız post açmayın :)
roenna1 Birhaziranhikayesi siz sisteme değil aylık gelirimize yorum yapmışsınız ben bilgi almak istedim ay sonunu nasıl getireceğimi sormadım :)
Birhaziranhikayesi roenna1 algınız için üzüldüm, ay sonunu nasıl getireceğinize dair yorum yapmadım geliriniz yeterliyken senet işine girmeniz mantıklı değil demek istedim.