Melovealp Umutdamla20 beni soruyorsanız ben armağanevlerde oturuyorum.Levent etiler deme sebebim de annem orda oturuyor.
Umutdamla20 Melovealp Ben ümraniyede oturuyom da yakınsanız onq gore bıyer tavsiye edebılırım dedım Meryemce kuaför ve Serpil Kuaför saç konusunda iyiler
Laydaren haydii Bayramdan 2 gün sonra sadece uçlardan bi düzelttirdim. 750 tl 🥹 Bırakamıyorum da kuaförümü, öyle bir sadakat..
haydii Laydaren ohaaaaaa neladar pahali sadece saç uçlarına kesim 750 nedir ya okadar da değil Sadakat biryere kadar bence sadaka olsun o 🤣🤣
Laydaren haydii Ben Samsun’a gittikçe zaten saç kestiriyordum senede 2 kez djsj. Senede 1 tam kesim yaptırırım, bitti gitti 😂