Oğlum bugün 17 aylık oldu genel kontrol için doktora götürdüm. Doktor göğsünde hafif çöküklüğü olduğunu kardiyoloji ve ortopediye göstermem gerektiğini söyledi göğüs cerrahi ve çocuk cerrahi ise bir yıl sonra tekrar kontrole getir dedi gerekirse vakum yerleştireceklerinden bahsetti.Böyle bir durum hakkında bilgisi olan veya yaşayan var mı ?