Kabızlık ve gaz problemi için doktorumuzun önerisiyle aldık. Fakat kaşıkla vermeye çalıştım olmadı , içinden çıkan şırıngayla hiç olmadı nerdeyse yarısı ağzından dışarı taştı. Kullananlar bebeğe bu şurubu nasıl verebileceğimle ilgili yardımcı olabilir mi lütfen?