Yeniann3 yeni doğan bebeklerde gaz sancısı , açlık ki çoğunlukla ilk haftalar asla doymak bilmezler , ortam sıcaklığı , altının ıslak olması ve güvende hissetmek isteği ağlama krizlerine yol açar . Gazını cikartsa da bağırsakta gaz kalmış olabilir , doymamış olabilir , bulunduğu oda çok sıcak olabilir yada sadece sizinle temas ederek rahatlamak istiyor olabilir. Kriz anlarında bu ihtimalleri gözden geçirip cozerseniz daha kısa sürede ağlama krizlerini durdurabilirsiniz. Allah bebeğinize ve size sağlık huzur versin :) Bahtı açık olsun.