Iyi akşamlar kızlar 🌸 oğlum 1 hafta sonra 17 aylık olacak, emziği çok geciktirmeden bırakmak istiyorum, nasıl başarabilirim? Gün içinde emzik kullanmıyor, sadece gündüz uykusu ve gece uykusunda emzik kullanıyor. Emziği ağzından düşünce de otomatik uyanıyor:/ başka da bir uyku desteğimiz yok…