Merhaba, bebeğim 3,5 aya kadar silikon uc ile emdi daha şuan 4 aylık ve şükür ucu bıraktık. Şuan çıplak bir şekilde emiyor fakat uc ile 10-15 dk emen bebeğim şuan 5 dk emiyor bırakıyor. Bu neyden kaynaklı olabilir? Ucsuz daha iyi mi süt geliyor da doyuyor? Uc ile süt az geldiği için mi meme de çok kalıyordu? Yaşayan annelerimiz var ise tecrübelerinizi beklerim