mirkus0408 merhaba bizdede yenidoğanken cok ağlamaya bağlı göbek fıtığı vardı, bana doktorlar ameliyat icin göbek değil kasık fıtığı olması lazım demişti, belirtileri icin de kaka çıkışı olmamaso vb demişti şuan tam hatırlamıyorum kızım daha 40 günlüktü cünkü suan 15 aylık. ben kızımı trakya cevresinde her hastaneye götürdüm en son edirneye sevk ettiler tıp fakültesine ve profesörlerin hepsi baktı hemen hemen kızıma herşeyine baktılar her şekilde kontrol ettiler, eğer gitme şansınız varsa kesinlikle götürmenizi tavsiye ederim oraya. Geçmiş olsun cok♥️