hawjin Selam anneler😘 Bebeğinizi ne zaman gece sütten kestiniz acaba? Oğlumu 8 aylık gece sütten kesmek istiyorum benim sütüm içiyor nasıl kesebilirim acaba bir fikriniz var mı 🥲❤️❤️❤️❤️
huniliabla hawjin çocuk gastro bölümüne götürmüştüm 9aydan sonra kestın mı gece beslenmesını demıstı . Kesmıstım nedenjnı sordum yese de bı ıse yaramıyor dedı
ElisaAlya İnek sütünden mi bahsediyorsunuz Bize doktor bir yaştan sonrası başlattı Bir de gece vermeyin orta kulak ve boğaz enfeksiyonu yapıyor 😔
hawjin ElisaAlya yok canim kendi suttumden bahsediyorum🤣 benimki daha 8 aylik dogru 1 yastan sonra inek sütü verebilirsiniz gunduz daha faydali oluyor
ElisaAlya hawjin aaaaa Ben gece kesmedim hiç sürekli verdim siz neden kesmek istiyorsunuz bana da anlatır mısınız 13 aylık hala veriyorum 😂😂
hawjin ElisaAlya Valla canım bebekler 6 aydan sonra artik gece beslenmeye ihtiyacları yok eger kesseniz hem daha rahat uyuyor hemde gunduz yemek daha guzel yeyiyor hem disleri icin zarar olmuyor
hawjin sinemissim Canim kesmek iyi tabi bebekler 6 aydan sonra artik gece beslenmeye ihtiyacları yok eger kesseniz hem daha rahat uyuyor hemde gunduz yemek daha guzel yeyiyor hem disleri icin zarar olmuyor
huniliabla sinemissim kesmek ıyıymıs . Versen de gece ıse yaramıyormuş tam tersine orta kulakla ılgılı sorunlara bile sebep olabılıyormjs
sinemissim huniliabla ay hiç duymamıştım ben de keseyim bari bunu duyduğum iyi oldu. Nasıl kestiniz gece ağlıyor mesela emmek için uyanıyor ne yaptınız
huniliabla sinemissim su verdim veya devam sutu hazırladım mıktarını azaltarak gıttım . Istedıgınde ağlasa da hayır annecım gece yok gündüz uyanınca vercem falan dıye Ikısıyle de bu şeklinde kestım