Kızım 13 aylık. Şimdiye kadar tv veya televizyon izletmedim açık olduğunda bile bakmazdı yani. Ama bu ara (işim olduğunda babaanneye bakıyorum) sürekli babaannesi ve görümcem ona Ali babayı açıyorlar dursun ve yemek yesin diye. Bi kaç kez uyardım oralı olmadılar artık benim yanımda da açmaya başladılar surat asıncada ne olacak 5 dkdan diyip beni geçiştiriyorlar artık ne diyeceğimi bilemiyorum