Bende 1 buçuk sene oldu bakırlı taktırdım, hiçbir sorun yaşamadım çok şükür zaten doktorum hormonlu spiraller vücut dengesini değiştiriyor bakırlı spiraller hormonları bozmaz dedi ki hormonlu olanlar da zaten herkesin dengesini bozmuyor vücutla alakalı birşey o dedi. Bu arada yaşı ileri olanlara ve fazla kanaması olana ya da adet düzensizliğin varsa o zaman takılıyor hormonlu spiral demişti bir de öyle ben hormonlu istiyorum ya da bakırlı istiyorum diye senin seçme hakkın yok demişti. Bende tek etkisi fazla adet kanaması yaptı bir de adet günüm normalde 6 ydı 9 gün oldu tek sorun o ama bu sebepten de çıkarttırmam yani hem masrafsız hemde koruması %99 tabii kaymadığı sürece 😅 umarım 5-10 sene kaymaz da kullanırım 😅