Doğum yapalı 54 gün oldu doğumda atoni(yoğun ,durdurulamayan kanama) geçirdim. 15 gündür kırmızı ve fazla kanamam var. Bayramdan önce gittigim doktor regl başlamış dedi bugün tekrar başka doktora gittim reglsin dedi. Doğum sonrası regl bu kadar uzun mu sürüyor artık yoruldum.