Asliiiiiiiiii Bebeğim bir buçuk aylık ayağını çeke çeke ağlıyor hangisini kullandınız memnun kaldınız?
uykusuzluklarinanasi Asliiiiiiiiii sapsimplex kullanıyorduk şu an 3 ay 16 günlük gaz damlasını bıraktık. ilk zamanlarda çok gaz sorunu yaşıyorduk bu damlayla attık üzerimizden çok şükür
binooo Canım o bebişten bebişe değişiyo. Ben önce relactaz kullandım bi işe yaramadı. Maflor kullandım bi işe yaramadı. Nurse hurveys kullanıyorum şuan öyle çok iyi gelmedi ama biraz daha rahatlattı. Birde hip combiotik kullanıyodum. O da aşırı gaz yaptı bize. Şimdi sma optipro kullanıyorum. Bu iyi geldi. Düşün ki hep biz masajla kakasını yaptırıyoduk. Deneye deneye bulabilirsin ancak
sdtnrsvn Sap simplex ilk başta iyi geldi sonra sancı yaptı, biogai da aynı şekilde ikisi de ilk başta iyi gelip sonra sancı yaptı. ben her emzirmeden sonra gaz masajı yapıyorum. Günde 5 10 dk ılık su dolu kovaya oturtuyorum.