Hadi kızlar burada duyduğunuz en tuhafınıza giden postu anlatın ben başlıyım bir tane anne vardı yeni doğan bebeğini evde uyutup tek başına bırakıp markete manava gidiyordu sırf bebekle zor oluyomuş diye bitane daha vardı görümcesinin çocuğu olmuyormuş bu arkadaşda olmasını istemediği için dua ediyomuş