Anneler merhaba.Kızım çok inatçı 3 gündür sadece 2 çişini lazımlığına yapıyor. Sırf oturmamak için 3,4 saat tutuyor çişini. Hasta olacak diye korkuyorum. Bu şekilde devam etmem doğru mu ? Lazimligi dibine getiriyorum oturmak istemiyorum diyor. Genelde oldugu yere bırakiyor. Sonra bakıyorum bir anda birkaç saat sonra oturmuş. Yaptım diyor. 28 aylık ki bence bedenen çok hazır. Ama bezimi tak dedigi oldu. Çiş kaka her şeyin farkında. İlk günlerde normal mi?