Hisseli bir daire satışımız var annem başta bu satışa yanaşmadı ama sonra 4/2 benim olursa kabul ederim dedi ben ve kardeşlerim de kabul ettik daha sonra benim maddi durumum kötü olduğu için senin payını sana bırakırım dedi bunu noterden onaylayablir miyiz satıştan sonra cayabilir diye çekiniyorum