hbc Arkadaşlar havalar sıcak 3 saatten önce tüketilecek sütte bozulma olasılığı var mıdır ? Yine de kokusuna bakıyorum ama pek bişey anlamıyorum ben ama havalar sıcak olunca da huylaniyorum istemeden. Bozukluğu nasıl anlaşılır ? Sadece kokudan mı?
fob hbc Kesik olması sorun değil dolapta da kaymaklanabiliyor. Tadına bakın ekşisiyse vermeyin ekşimediyse verin. Çok net anlaşılıyor bozulup bozulmadığı korkmayın
gncglozclk hbc 5 aydır sagıp verıyorum asırı eksi kokusu oluyor bozuluyor mu bılmıyorum 2 gun dolapta duruyor oyle olunca vermıyorum cok kotu oluyor kokusu
serapsevinc Bir de kesik kesik oluyor bozulunca rengi koyulaşıyor siz yine de şüphe duyuyorsanız vermeyin.
serapsevinc hbc benim başıma bir kere geldi biberonu açtığım an koku gelmişti direkt ama uzun saat olmuştu.
hbc gncglozclk aslında 2 gün dolapta bekleyebiliyor diye biliyordum ben decok fazla sütüm yok ertesi gününe veriyorum ben de bilemiyorum ki
gncglozclk hbc 3 gun bekler dolapta 3 saat odada 3 ay derın dondurucuda ama bazen aynı gun sagdım sutler arasında eksi kokan oluyor 1 tane bende dokuyorum