Kızlar selam 5.ayımıza giriş yaptık doktorumuz yavaştan tadımlara başlayalım dedi ilk yoğurt ile başlamamı söyledi 3 gün kuralı ile ilk gün çay kaşığı ikinci gün tatlı kaşığı üçüncü gün ise yemek kaşığı kadar. Cam pastörize süt ile yap dedi maya olarak evde varsa onu kullan dedi ama daha önce hiç yoğurt mayalamadım açıkçası hiç bir bilgim de yok nasıl yapmam gerekiyor maya olarak ne ve ne kadar kullanmam gerekiyor küçük kavanozlar aldım mayalarım diye ne kadar maya koymalıyım hangi mayayı kullanmalıyım bilgili annelerim yardımcı olabilir misiniz