Merhaba, bebeğim 2 yaşında 1 ay önce amip pozitifti. Nidazol kullandık sonrasında negatifti. Aradan 1 ay geçti ishal şikayetrmiz oldu yeniden tahlil verdik düşük pozitif çıktı sonuç. Yeniden nidazol kullanıcaz 7 gün. daha önce başina gelen tekrarlayan varmı lütfen tecrübeleriniizzi p