Kızlar eşim askeri ücretli çalışıyor muhamsebeci olarak.günümüz şartları biliyorsunuz zaten bende önceden çalışıyordum ama bebiş olunca bıraktım zaten özel bi işti.Eşime diyorum önüne güzel bi iş fırsatı geçerse değerlendir diye bikaç kere geçti ama o işi bırakmıyor yani o işini seviyor.bende biraz ileriye dönük düşünüyorum hani arabamız bar şükür ama evdi oydu buydu birikim olarak kenara koyamıyoruz.Maaş yetiyor şükür ama işte kenara bişey koyamıyoruz sizde durumlar nasıl.bende KPSS ye girmek istiyorum ortaöğretim belki memur olarak biyere atanırım ama nerde o günler 🥲🥲😄