Kızlar 44 günlüğüz sarılık olduğunda değeri 24 tü bir
Gün fotorerapi gördü sabah taburcu olduk 9 değerle geçen gün tahlil yaptığımızda değer yine dokuz çıktı doktor uzamış sarılık dedi b12 si düşükmüş hem ona hem bana iğne yazdı başına gelen varsa söyleyebilir mi çok yoruldum ne zaman geçecek bu sarılık