Kızlar oğlum geçen ay 800 gr almıştı. Bu ay 300 gram vermiş . Ama bu ay 10 gün bronşitti üstten 4 dişi birden çıktı. Memede sıkıntı yok ama ek gıda çok sıkıntı. Yemiyor asla yemiyor. Ne denediysem olmadı. 5 cm uzamış geçen aya göre . Doktor herhangi bir sorun yok meme arasını uzatın ek gıdaya daha çok yüklenin dedi . Ama ben yine de kafaya taktım sizce ne yapmalıyım?