Ben ev hanımıyim. 2.dogumumda 400tl aldim okey. Peki süt parasi alınıyor mu hani yoksa tek sigortali çalışan anneler mi alabiliyor. Çocuk parasinida ne sartlarda veriyorlar ne kadar veriyor lar? 2 kizim var. Kiraciyim. Alip en azindan kiraya destek cikmasini istiyorum.