Peratlas yoo hiç de öyle değil 😅 4.ayımız felaketti asla asla aslaaa uyumazdı oğlum. 7.ayda uykuları öyle bir düzeldi ki maşallah diyim şuan 23 aylık uykuları hala çok güzel şükürler olsun ki, bana da öyle deyip korkutmuşlardı öyle olmuyo. 4.ay atağı felaket bu dönemde düzenli uyku bekleme 5.6. Aydan sonra yavaş yavaş düzene girecektir 🌸