kizlar 7. aya girecegiz ek gidadan mi bilmiyorum ama 2 ogun (kahvaltı +aksam yemegi seklinde gidiyoruz) bu aralar cogunlukla 3 ogun veriyorum cunku asiri derece mama reddi var asla ama asla icmiyor gece uykusu disinda gece bile farkettiginde birakiyor hemen ek gidayi guzel yiyiyor gibi simdilik bakalim ama bu mama reddi neden olur? sma optipro 2 ye gectik 6. ayda acaba 2 numarayami begenmedi mama mi degismek lazim anlamadim bazen boyle yapardi icmez icmez sonra geri dönerdi ama bu sefer cok uzun surdu bu mama reddi .
- olaya gelirsek sık kaka yapıyor resmen her beslenmeden sonra bazen kabız gibi sert bazen sulu kaka mukus kan vs yok ama sık kakada alerji olabilir vs diyorlar anlamadim.. totalde 4-5 kez yapiyor .. normal mi?