handanke Kızlar kızımda kalça çıkığından dolayı pavlik bandaj tedavisine başlandı . Tecrübeleriniz neler neye dikkat etmeliyim . Bebeğim sürekli ağlıyor nasıl alıştırabilirim yardımcı olur musunuz
Buse1707 handanke maalesef yapabileceğimiz bisey yok zamanla alısıyorlar bizde boncuklu olanından kullanıyoruz 5 aydır
bnurr handanke yaaa benim kızımda da var bir ay sonra tekrar cagirdi o süreçte 3 farklı doktora götürdüm birtanesi çok olumsuz konuştu diger ikisi cok iyi konuştular çift bez kullaniyoruz 13 gun sonra muayenesi var umarım düzelmiştir 😢
handanke bnurr fark çok yok ise düzelir inşallah . Bizim bezle bile ilerleme olmuştu eminim sizde de olucaktır 🫶🏻
handanke bnurr bilmiyorum maalesef doktor değer söylemedi . Sadece 20 li sayılara düşmesi gerekiyor dedi bizimki 33 imiş
tombalak handanke doğduğundan beri mi var sonradan mı oldu çok geçmiş olsun bu arada inşallah düzelir en kısa zamanda
eniseaytn Bize de Çift bez önerdiler fakat ise yaramadı. 6. Ayında bu salı alçıya alacaklar. Çift bez ise yaramıyor bence arkadaşlar. Zaman kaybetmeyin.
handanke tombalak doğduğundan beri var ama iki aydır çift bez kullanıyorduk. Doktor istediğim değere gelmedi diyip bandaj verdi
sezerckmom handanke canım başka doktora da gosterseydin bende aynılarını yasadm bandaj verdiler yanlış muayene çıktı benimki çok şükür