iki gündür hasta ateşi vardı bugün iyi ama hala iştahı düzelmedi düzgün yemek yemiyo normalde de zor yiyen bi çocuk. Bu gibi durumlarda napıyosunuz? Sabah kahvaltıda bi kaç pankek yedi o kadar öğle yemeği yemedi akşam yemiycek gibi duruyo dün de hiç bi şey yemedi