Anatotales sedatlas29 can hastanesi arzu çalışkan bizim doktorumuz ordan ayrıldı birkaç kere gittik çok tatlı bir bayan ben şimdi alsancakta gülcan çeliğe gidiyorum
arzu2901 Can hastanesinde Şükrü Akdoğan Akcan doktorumuz. Çok memnunum kendisinden detaylı bir şekilde bakıyor. Çok sevecen bi insan tavsiye ederim.
kirginnur sedatlas29 ben cansever aydını duymadım, ama mehmet yana gidiyorum, çok memnunum, medicanaya gideceksen öneririm.
arenn23 kirginnur bizde mehmet yan a gidiyoruz ama bu ay sonu hastaneden ayrılıyor doktorumuz özel kiinik açıyor
arenn23 kirginnur bizim öss sigorta mevcut olduğu için devam edeceğizz 8 aylık oğlum bu zamana kadar o tanıyor bırakmak istemedim
kirginnur arenn23 valla bende öss falan yok, ama ben de devam edeceğim sanırım, çünkü biraz önce bişey yaşadım, aklıma takıldı, adama sordum. hoca bana üşenmemiş bir paragraf yazmış ve herşeyi tek tek anlatmış. ben bu ilgiyi başka bir doktorda bulamam bence
arenn23 kirginnur valla bir şey diyim mi bende dün sordum kakasını yapamıyor diye 8 aylık ek gıdadan dolayı dediğin gibi makale yazmış ayrıntılı anlatmış oğlum da ona bayılıyor bırakmayı düşünmüyorum açıkcası