bebeğim 9 ay 18 günlük, adına seslendiğimde genel olarak bakmıyor çok hızlı bağırırsam bakıyor, alkış ve bay bayı hala öğrenemedi bi ara bi kaç gün bay bay yaptı ama şansa mı oldu bilmiyorum günlerdir bay bay yap diyorum ama yapmıyor. bizi taklit yeteneği hiç yok gibi? bilmiyorum evham mı yapıyorumdur ama kuşku var içimde ve inanılmaz hareketli durup göz göze konuşmak imkansız