daisy_01 aslında sağlıklı ve az yiyerek birde çok su içerek. Ben diyetisyene başlamıştım gün içerisinde tatlı çok tüketiyordum o yüzden uyanır uyanmaz günde 2 hurma ve 2 bardak su ile başlatmıştı. Gün boyu yetiyordu . Sabahları normal ekmeksiz kahvaltı ve günde 3 kase güne yayarak yoğurt yiyordum . Et tavuk türevlerini öğlen .akşam sindirimi zor olduğu için. Akşam yemekleri 8 kaşık susuz sebze yemeği ve yoğurt vermişti mesela. En aşağı 2 lt su. Bunu kendine göre uyarlayabilirsin.